Foglalási szabályzat

Tisztelt vendégünk!
Időpont foglalása csak abban az esetben érvényes, ha azt visszaigazoltuk valamilyen formában (pl. a rendszer által küldött visszaigazoló e-mailben, vagy telefonos foglalás esetén szóban) A "Függőben lévő" állapotról szóló visszaigazoló e-mail NEM JELENTI AZT, hogy a foglalás sikeres volt!. Ilyen esetben kisérelje meg a foglalást néhány perccel később. Ha a lefoglalt időpont nem felel meg, vagy valamilyen okból nem tud megjelenni a rendelésen, kérjük IDŐBEN jelezze felénk! Tekintettel arra, hogy az átszervezés időbe telik, a lemondás / időpont módosítás a lefoglalt időpont napján tehető meg díjmentesen. A lemondás történhet telefonon (csak rendelési időben), vagy a foglalást visszaigazoló e-mailben található „lemondás” gomb segítségével.

Amennyiben a lefoglalt időpontban késve jelenik meg, úgy tekintjük, mintha időpont foglalás nélkül érkezett volna. Ez esetben az ellátás időpontjáról mi döntünk.

Ha előzetes lemondás nélkül két alkalommal nem jelenik meg a lefoglalt időpontban, a rendszer fekete listára teszi és a továbbiakban csak telefonon tud időpontot foglalni. A fekete listára került ügyfeleket csak külön díjazás ellenében töröljük a listáról.

Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!